راز مستی

الهی و ربی من لی غیرک؟

راز مستی

الهی و ربی من لی غیرک؟

عشق و اشک...

بر گوش جانم می رسد آوای زنگ قافله
این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله  

هر که غمت را خرید، عشرت عالم فروخت
با خبران غمت بی خبر از عالمند 

خنده کنان می رود روز جزا در بهشت
هر که به دنیا کند گریه برای حسین  

چند روز دیگر محرم شروع میشود: 

خدایا به تو پناه میبریم از این حوادث تلخ و ناگواری که قلب ها را مجروح و ناله ها را فریاد می کند. تمام بلایا در مقابل این مصائب کوچک جلوه می کند.خیمه تقوا به سبب این مصیبت ها پاره پاره و پراکنده گشت. 

مصیبتی که بزرگان را سرافکنده ساخت و فتنه ای که جانهای بهترین بازماندگان پیامبر را گرفت. فاجعه ای که که مصیبت آن به جبرئیل هم رسید و شناعتی که بر پروردگار جلیل هم گران آمد.

چرا چنین نباشد، حال آنکه پاره جگر رسول خدا عریان بر شنهای صحرا افتاد. و با شمشیرهای گمراهی و ضلالت خونش ریخته شد. و چهره های دختران رسول خدا در معرض دید ساربانان و تماشاچیان قرار گرفت. و در حضور گویا و خموش اموال غارت شده شان به تماشا گذاشته شد؟!

ای هشیاران و ای خردمندان! شما را به خدا، مصائب این خاندان را به یاد بیاورید و بر این تنهایی و بی کسی،  نوحه و زاری کنید،و با عشق و اشک مداوم ، یاری شان نمایید.

حالات این خاندان را از قرآن و سنت رسول خدا بپرسید در آنجا به تفضیل از برتری شان سخن رفته و برای ارباب خرد گواهانی بس عادل اند.خدایا چگونه مردم راضی شدند به فاصله اندک نیکی های جدشان را اینگونه جبران کنند؟!

پس آنهمه سفارش در مورد عترت و آلش کجا رفت؟ ودر روز قیامت چه پاسخی برای آن دارند؟ آیا نمیدانند ملائکه نیز این مصیبت بزرگ را به رسول خدا تسلیت می گویند و تمام انبیا در رنج ها و دردهای رسول الله شریکند؟

پس تو را به خدا ای دوستداران عزیز زهرا، در این عزا با او هم ناله شوید و با اشک جاری مطلوب خود را دریابید و بر آنان گریه کنید؛ امید است در روز قیامت از ثواب همدردی با آنان برخوردار گردیم.

از امام خوبان امام محمدباقر روایت شده که امام زین العابدین پیوسته میفرمودند:

هر مومنی که در شهادت حسین اشکش بر چهره اش جاری شود خداوند غرفه هایی از بهشت را به او بدهد که روزگاری بلند در آن مسکن گزیند. و هر مومنی که به خاطر آزارهایی که از دشمنان به ما رسیده اشکش به گونه اش بچکد، خدایش در منزل صدق جای دهد، و هر مومنی که در راه ما آزاری بدو رسد؛خدا نارحتی های روز قیامت را از او دور میکند و از خشم آتش دوزخ  ایمن میگرداند. 

 
نظرات 2 + ارسال نظر
لینک باکس تمام اتوماتیک و فوق هوشمن پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ق.ظ http://ir-tojbox.com

موضوع پیام : لینک باکس تمام اتوماتیک و فوق هوشمند
*** لطفا تا انتهای پیام را بخوانید ***
سلام خوبی وبتون از نظر محتوا خوب و قوی هستش ، می خوام یک لینک باکس خوب رو برای افزایش بازدید کنندگانتون به شما معرفی نکنم .... نه نه نه اصلاً این سیستم مثل خیلی از لینک باکس های دیگه ساده و پیش پاافتاده نیست بلکه سیستم این باکس بسیار هوشمند عمل میکنه از جمله ویژگی های این باکس میشه اشاره کرد به :
1-سیستم بر اساس نمایش می باشد .یعنی شما اگر امروز 100 بازدید داشتید و 100 بار لینک باکس را نمایش دادید لینک شما 100 بار در اول لینک باکس قرار می گیرد / عدالت در این سیستم کاملا رعایت شده و حق به حق دار ...
2-سیستم از نظر امنیت و کارایی عالی بوده و هیچ مشکلی ندارد و همچنین غیرقابل هک می باشد .
3-این سیستم با وجود قابلیتی همچون افزایش پیچ رانک در گوگل و... باعث بالارفتن رتبه سایت و یا وبلاگ شما در گوگل می شود .
4-با ثبت هرلینک یک کد اختصاصی برای لینک ثبت شده تولید میشود
پس ازقرار دادن کد در سایت/ وبلاگ خود ، با اولین رفرش (بروز رسانی ) لینک شما بصورت خودکارفعال میشود در ضمن شما می توانید لینک جدیدی را جایگزین لینک قبلی کنید و برای نمایش دادن لینک جدید ، کد جدید را جایگزین کد قبلی نمائید .
5-درصورت حذف لینک باکس ، اعتبار لینک شما به مرور زمان کم م? شود و در نها?ت بصورت خودکار غیر فعال می شود
توجه داشته باشید که شرط باقی ماندن لینک شما در لینک باکس ، وجود همیشگی لینک باکس در سایت یا وبلاک شماست .
6-سایت هائی که در زمینه فعالیتهای سیاسی غیر مجاز ، مسائل غیر اخلاقی ، سایتهائی که به هر نحو از تصاویر زنان استفاده ابزاری یا غیر اخلاقی میکنند سایتهای معرفی کننده فیلترشکن ها ، سکس ، فعالیتهای ضد مذهبی و عرفی ، گروههای رپ ، هوی متال و گروههای مشابه ، انتشار موسیقی غیرمجاز ، هک و خرابکاری ، سیستم های زیر شاخه ای مانند گلدکوئیست و سایتهای هایپ فعالیت مینمایند و یا با این سایتها ارتباط لینکی دارند و یا حتی لینک باکسی که شامل موارد فوق باشد در آنها قرار داشته باشد امکان استفاده از خدمات این سایت را ندارند. و سیستم به صورت هوشمند اجازه ثبت ل?نک را به اینگونه وب ها نمی دهد .
و ... دهها ویژگی برتر و کارآمد دیگر در این لینک باکس / منتظرتون هستیم .
آدرس لینک باکس : www.ir-tojbox.com

نوژن جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ق.ظ http://hamishesabz.blogsky.com

مهمترین چیزی که توی حادثه ی عاشورا توجه من رو جلب کرد این بود که تاریخ تکرار میشه و اگر تکرار بشه من به کوفیان نزدیکتر نیستم؟
هستم
هستم چون شناختی از دین ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد