راز مستی

الهی و ربی من لی غیرک؟

راز مستی

الهی و ربی من لی غیرک؟

بنام خالق بی همتا....


فرمانروایی آسمانها و زمین از آن خداست و بازگشت همه بسوی خداست

خدایا دلم را بسوی تو به پرواز درمی آورم

خدایا سپاسگذارم که من آلوده را دعوت کردی

خدایا تو میدانی، من هم میدانم که قبل از این در سیاهی و گمراهی بودم

خدایا سپاسگذارم که چشمانم را بینا کردی برای دیدن نشانه هایت

خدایا سپاسگذارم که گوشم را شنوا کردی برای شنیدن آیاتت

خدایا سپاسگذارم که قلبم را متوجه خودت نمودی

خدایا سپاسگذارم که اجازه دادی کتابت را بخوانم و درک کنم

خدایا سپاسگذارم که اجازه دادی غم دل را تنها با تو بگویم

خدایاجز تو کسی نیست، تنها تو را می بینم و تنها از تو کمک میخواهم

خدایا تنها تو راپرستش می کنم که لایق پرستشی ای مهربان

من بنده تو هستم که در پیشگاه تو هیچم

از تو هستم، بوسیله تو آمده ام،

برای تو هستم و بسوی تو بازمیگردم.

معبود من، دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد